Saturday, June 9, 2007

gettin' better

First I want to thank you all for the good wishes to get better.

While wearing the braces for 10 days now...I think (knock on wood) it's helping !!!
I am pleased, although it's like wearing wintergloves with 30 degrees celsius (pffftt), it's still better then surgery. I hope to get some more news next week, about the plan my doctor has when he sees the results of the tests...so I'll wait and see.

I am sooooooo happy with our airco these days ... and wonder how you are doing with the (sticky)heat lately???

I'll be back soon,
take care !!!

3 comments:

anita said...

so glad the brace is helping your hand!
we have airco in our bedroom only, but the rest of the house stays pretty cool...luckily!
anita
x

Anonymous said...

Coucou Bonnette,

Enfin, une petite nouvelle de ma part.
Heureusement ça va mieux avec tes poignets et c'est bien que les bandages compressifs donnent du moins des résultats satisfaisantes. Je me demande bien ce que ton docteur va dire.
Donnons un coup de téléphone sous peu.
En plus, il faut que nous trouvions un sujet drôle pour photographier. Je pense à quelque chose qui nous plaît tous les deux. Je n'ai pas la tête à photographier des gants de Notre-Dame et des gérariums-lierres tout le temps et je pense, toi, des bunkers noirs et lamentable tristes, non plus!
Probablement nous allons choisir un moyen terme, qu'est-ce que tu penses d'un nu frivole?

Màrtîn

Anniek said...

Hoi Bonnette,
Ik vroeg me al af waarom ik geen lootjes meer van je zag bij Finding You. Kom er nu dus net achter dat je problemen hebt met je handen. Vervelend voor je! Ik hoop dat de braces voldoende helpen en een operatie niet nodig zal zijn. Sterkte!
PS Ik heb nu ook de Cricut en vind 'm erg handig!
Anniek